Busy week

Fullt upp den här veckan, med nästan bara roliga saker :)

Måndagen innehöll en superskön fotvård, så skönt att få finfina fötter och tår.
Tisdag besökte jag min kusin i storstaden(stockholm), blev förstås liiite shopping också.
Onsdag åkte mamma, jag, Ellinor och Algot till Kolmårdens djurpark, inte varit
där sen jag va liten :)
Idag, torsdag, blev en mellandag och en lite småtaskig dag, allt har gått lite
smådåligt.. Men som tur är så är det ju fredag imorrn!
Då blir det jobb och ev stooor påfyllning av kylen, kul då det är väldigt tomt just nu.
Lördag ska Vickis och jag vaxa benen, känns som att det ska bli en kul upplevelse,
aldrig gjort det hos proffs förut :)
Efter det blir det nog lite presentinhandling till Vickan, hon blir ju 21 år på måndag.

Sen har jag helgen fri från planering, ska väl känna efter att jag är ledig också!
Välplanerad vecka, många lediga dagar, känner mig nöjd med allt kul jag gjort :D



Nästa gång vill jag hinna med Tropicariumet också. Jag hatar ju ormar, o är verkligen
skiträdd för dom, men ändå lite kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0