Nyttig mat?

Nu har vi arbetskamrater gått in i en pakt, vi ska bli nyttigare!
Det är väldigt bra när man pushar varandra, det är lite lättare då att skärpa sig :)
Men det är lite svårt och veta vad man ska laga, som ändå är gott och nyttigt.
Jag tänker såhär iaf, laga all mat själv, då kan man ju ändra lite som man vill.
Bort med halvfabrikaten! :)

Det här är min klassiska söndagssyssla, planera veckans mat, kul faktiskt :)
Än sålänge har jag tonfisksallad och ugnsgratinerad kassler på listan!
När man lagar mat åt sig själv så får man ju ofta äta samma sak 2 dagar i rad,
så de gäller att laga nåt gott!



Den här fick jag i julklapp, den är perfekt, enkla, vanliga och goda recept!
Det finns ALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0