Ledig

Är mitt uppe i min lediga vecka, UNDERBART!
Man hinner med så mycket kul, som man aldrig hinner annars :)
Samtidigt går jag omkring och är lite smånervig inför den kommande
veckan, men så spännande :D

Idag va mamma och jag på Ikea, hittade en snygg vitrin/bokhylla, men
vi insåg att vi behöver nog lite karl-hjälp med den :)
Köpte nya krukor och garderobsblommor iaf (dom ska inte ens jag kunna ha ihjäl)
Jag är ett hopplöst fall när det gäller blommor!


På påskafton blev det den första klippningen för min söta Algot,
det gick inte helt lätt, han va mycket misstänksam. Men vi hann få bort
det värsta i alla fall, inget klipp i öronen :)


Sitter säkert i mammas knä, men undrade nog vad moster höll på med egentligen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha han var så jäkla söt när du började klippa och såg helt sur ut, hihi =)

2010-04-11 @ 11:48:54
URL: http://blogg.veckorevyn.com/sandraw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0