Skön söndag

Blev en riktigt bra söndag :)
Vaknade vid 11, åt lite frukost. Sen fixade jag biljetter till mig och Vickan.
Tog en promenad till mamma på jobbet, fikade med mamma, sen åkte vi hem
till mig och lagade mumsig taco-paj tillsammans med pappa, Ellan och Algot :)

Nu har jag även hunnit med att fixa med alla mina skor. Köpte snygga skokartonger på Ikea,
nu förvaras de så snyggt de bara kan :)
Va lite kul att ställa fram alla skor, man har tydligen samlat på sig en del, närmare bestämt
29 par! :) Men jag slängde faktiskt 3 par :D

Nu vill jag bara få mina möbler ommålade, få hem min nya soffa så
börjar det likna nåt här hemma!


Älskar min kandelaber, den gör hela rummet just nu :)

 

Nightie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0