Nu ska jag va duktig

Efter att ha varit hos tandläkaren förra veckan så fick jag ett litet ryck,
som alltid när man nyss har varit där, så nu ska jag börja använda
min eltandborste igen. Det va mycket längesen, men det va bara att damma av den
och köra på :D
Sen har jag även köpt fluorskölj och plackers, så nu kmr tänderna på mig skina!
Förresten, jag hade inga hål, YES!
Det var första gången jag va på en undersökning där jag får betala, men jag kom undan
galet billigt, endast 90kr. Kan man känna sig annat än nöjd då?


       

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj de va väldigt billigt! Jag har hört skräcksummor som 400 kr för en undersökning!

2009-11-03 @ 20:52:03
URL: http://sandraaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0