Mysdag när den första snön faller

Jepp, mycket riktigt så snöade det idag, jädrigt stora flingor också :)

Idag har jag och memme haft en mysdag!
Började med lite lunch på Chili Wok, sen kolla runt lite, hälsa på Jessica som
var mitt upp i att klä på en massa dockor, såg inte helt lätt ut måste jag säga :)
Sen var vi en sväng på Modeklipparna, alltid lika tråkigt. Tyvärr
så är det så numera... Blä. Tur att man tycker om sina jobbarkompisar iaf, er har

jag saknat dom här dagarna. Jag har nämligen inte jobbat sen i lördags (sjuk och ledig).

Men iaf, memme och jag hade en jättebra dag, vi hann med en fika också innan vi gick

hemåt :D Det va fööör längesen vi sågs kände jag.

Imorrn är det back to hell, see ya!


Kommentarer
Postat av: emelie

tack för det. det var mys

2009-11-05 @ 00:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0