Sista natten på Hagagatan

Känns lite konstigt att man inte ska bo där längre, man har ju liksom vant sig vid
allt där nu. Sista natten igår innebar mycket packande och stök bland kartonger.
Men vi hann också med att laga lite god mat! :)
Jag fick lite pack-hjälp av Ellinor och Algot. Bästa avslutet på kvällen var när Algot
slocknade bland massa täcken och kuddar i min klädkammare :)


Han blev lite trött så jag bäddade lite åt honom i klädkammaren,
han somnade som en sten, sötnosen :D



Innan dess hann vi även med att bada lite :)

 

Så nu får jag säga hej då till Haga :)
Dags att bo in sig på nästa ställe, insåg under flytten idag att jag har samlat
på mig en hel del saker, vilket man inte tror till en början. Mycket småplock som tar
en jäkla tid att packa ner! Men nu är allt på plats i mitt nya hem :)
Ikväll blir det grillning!

Kommentarer
Postat av: Anny

Han är ju en riktig goding...! Vill också ha en bäbis :) När blir det inflyttningsfika då? :D

2009-05-04 @ 11:52:46
URL: http://maggiee.blogg.se/
Postat av: Kusinvitamin

är du inflyttad nu? :D

jag vill komma på fika! :D

kan baka muffins :D

2009-05-05 @ 10:35:23
URL: http://sandraaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0