Barnvakt

Moster Viktoria har varit barnvakt idag :)
Åkte hem till Ellan och hämtade Algot, sen tog vi en sväng
hem till mig, hade visning på lägenheten (hoppas dom vill ha den 1 maj).
Sen åkte vi till maxi, köpte lite mat och kollade in de nya butikerna :)
Kom hem igen till Ellan med ChiliWok-mat och lite snacks till kvällen.
Kors i taket så ska jag se på melodifestivalen ikväll!






Va inte allt bara mycket lättare när man var liten? :)

Jobb imorrn, därför ingen utgång ikväll. Såå skönt!
Fruktansvärt trött på att gå ut just nu så därför gör det mig inget.
Hoppas ni tjejer får kul iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anny

Jag vill också va moster till en sån där otroligt söt beeebis :)

2009-03-15 @ 13:03:12
URL: http://maggiee.blogg.se/
Postat av: sandra

men gud vad söt han är :)

träna tillsammans snart? :D

2009-03-15 @ 14:13:07
URL: http://sandraaw.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så himla söt:)

2009-03-15 @ 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0