Målarprojekt

Målat har jag gjort idag! Med en spruta dessutom :)
Man va tvungen att ha en sån där snygg mask på sig till o med :)
Körde utan i början, men efter visst illamående och med tanke på bensinångorna
från bion igår så tog jag på mig masken!


Oömma kläder är på! Snyggt som tusan :)


Här har vi mitt projekt. Vitt ska det bli! :)

 
Pappa gav mig lite hjälp på traven, något mer erfaren på detta område.


Men här börjar jag nog få kläm på det :) Snyggaste masken dessutom.

Nu har vi lackat den några gånger, sista lagret läggs imorrn, sen är det torkning och
"avluktning" fram till helgen, sen har jag en nästintill ny fin vit byrå! :D

Små projekt som förgyller min vardag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej va kul :D!

2009-07-09 @ 11:41:09
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0