Fullt hus på landet

Nu har jag tillbringat helgen hos mor & far. Med fullt hus.
En sjukling (jag), Algot och en ny liten kisseunge :)
Jag behövde lite gammal hederlig sjukvård från mamsen, alltid bra!
Sen var vi dessutom barnvakt åt lilla Algot.

När mamma och pappa åkte bort på kvällen var det min tur att agera vakt :)
Så klockan 18:30 är det dags för välling, sen på med pyjamas och ner i sängen.
Så min kväll blev ju faktiskt ganska lugn, fram till ca 21. Då var det dags för ett blöjbyte,
efter visst tjutande somna han gott igen. Jag gick o la mig vid tolv-tiden.
Klockan 06:15 i morse vaknade han, allmänt pigg till skillnad från mig :)
Blöjbyte igen och sen ner och värma välling. Sen kunde jag lägga honom igen så
att han och jag får sova lite till :D
Börjar få kläm på det där!





 


Oups, Prosit :)

Sen har ju då mamma & pappa skaffat en liten kattunge.
Mattias och Magdalena fick kattungar för ett tag sen och det är
ju så svårt att motstå dom! :)
Nu återstår det bara att se hur gamla Findus tar den nyinflyttade :)



 
Vänster                                                &                                                  Findus




Och nu när jag har tagit igen mig ordentligt i 4 dagar orkar jag nog
med jobb imorrn igen :)
Dessutom kommer ju Vickan tillbaka imorrn, så kul :) Har varit tomt!
 

Kommentarer
Postat av: sandra

åh, gullig kissemiss :) och gullig algot såklart :)

skönt att vara frisk! sjuk är aldrig kul att vara..

2009-07-19 @ 18:16:06
URL: http://sandraaw.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Söta söta kissemiss...

2009-07-19 @ 22:15:59
URL: http://akerbystorgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0