Take me away

Har aldrig sett Norrköping som en överdrivet liten stad, tills nu!
Om jag nånsin har sagt att singellivet är enklare, tar jag tillbaka det direkt..
Hur blev allt bara så fel? Usch...

Just nu vill jag bara komma härifrån, se andra saker, träffa andra människor,
bara GÖRA nånting annat! Kanske är jag som borde flytta till Italien istället.

Till råga på allt så lyckas jag att låsa in dom där jävla tvättnycklarna, så nu
är min tvätt fast i tvättstugan, vet inte hur jag ska lösa det här....
Jag tar allt på en gång, så kanske allt bara går bra sen :/



Det här känns galet, konstigt, hopplöst, jag vill inte vara en del i den här "leken" längre,
TAKE ME AWAY!



Kommentarer
Postat av: Erica

okej. jag trivs kanon, men en lägre hyra skulle ju vara ett plus ;) Men den är ju helt nyrenoverad- så man får väl vara nöjd ändå. Hur går det på jobbet då? du är kvar på modeklipparna?

2009-02-23 @ 20:44:40
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0