Svävar på moln

Går bara omkring och ler :D
Det här var verkligen det bästa som kunde hända nu,
äntligen nåt att se fram emot, nåt annat att tänka på, inte helt fel i dessa tider :S

Snart dags att plocka fram dessa igen ;)

Har bestämt mig för att isolera mig på landet i helgen, slippa staden och allt vad det
innebär. Direkt efter jobbet imorrn drar jag ut till mor och far, familjmys :) Längtar!
På söndag blir det födelsedagsfirande för hela slanten, farmor och kusin :)
Fullspäckad, men ändå lugn helg!



Måste bara säga TACK, till er som verkligen förstår mig just nu,
Ni vet vilka ni är ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad härligt för dig:) Vi letar som galningar, men hoppas att vi hittar nåt snart!

2009-02-27 @ 23:03:06
URL: http://jessicahietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0