Skitdag

Varför undrar man ibland?
Idag har varit en riktig skitdag :S
Först blir man tjatad på att hoppa in o jobba,
sen är man trött som aldrig förr, naglarna som jag hade
sett fram emot att snygga till sket sig bigtime! :(
Blir att göra om nästa vecka istället.
Blev så stressigt, så jag hann inte gå o sola heller!

Nu längtar jag till Tessans o mitt träningspass,
time för avreagering!

Tur att man inte har så många såna här dagar...
Små problem, jag vet! Man ska väl va glad att dom inte är större :)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Du har blivit utmanad!

- Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)

- Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)

- Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den .

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade

2009-02-05 @ 08:23:54
URL: http://akerbystorgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0