Alla Hjärtans Dag

Min första alla hjärtans dag på 4 år utan att va i ett förhållande :)
Slutade ju väldigt bra måste jag säga.
Blev en trevlig singel-middag :D Tack alla för en mysig kväll! ;)

Jobb idag, har inget bokat på hela dan och det är sjukt lugnt på stan!
Sitter just nu och längtar efter att avsluta band of brothers. Har ju kommit till
dom bästa avsnitten nu, blir lätt hem och kika på det sen :)



Jag känner mig såå nöjd.
Nöjd med alla jag har runt omkring mig!
När du kommer hem, Anna, blir allt perfekt :)
Gillar!


Kommentarer
Postat av: Anny

Men vad du ar sot :) Jag langtar jattemycket efter er! (PS: Vi singlar har harliga liv)

2009-02-16 @ 12:01:21
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0