2 dagar kvar

Ja snart endast 2 dagar kvar på 2009.
Det känns väldigt skönt att börja på ett nytt år!
2009 har minst sagt varit turbulent, inte bara på ett bra sätt tyvärr..
Förändring, ja tack!
Mycket är på gång under 2010, jag ska ju t.ex. bli faster för första gången :)
Så mysigt!
Förhoppningsvis sker också en annan förändring, så snart som möjligt!
Sen blir man 1 år äldre, 21 år, på fredag är det bara en vecka dit :)

Jag har iaf tänkt att avsluta året på ett mycket bra sätt, sen får man
se vad som händer :)
Ser fram emot den mysiga middagen som Matilda har styrt upp, perfekt!



Kollade igenom en massa bilder från 2009. Jag valde att slänga upp en här,
blev en bild från sommarens roligaste resa, Peace&Love!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Och jag ska bli moster för första gången :-)

2009-12-30 @ 14:37:19
Postat av: tess

åh jag vill med haaa :) vart beställde du dom? :)finfina!

2009-12-31 @ 13:26:19
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0