Torsdag

Riktigt bra start på dagen fick jag!
Upp vid 8:30, på med kläder, ner till tvättstugan och ut på en 30 minuters power-walk :)
Tillbaka och käkar frukost och duschar. Sen satte det första flytt-packandet igång.
Har nu fyllt ca 3 lådor! :) Börjar ju att dra ihop sig till flytt.

Va i min nya lägenhet igår, vilket aprilskämt! Tvättstugan va katastrof!!
Jag fattar inte att det kan va så grisigt, låg fimpar på golvet, inte så kul. Annars är ju
lägenheten fin, bara lite småskavanker, men inget som inte går att lösa :)
Ska bli så skönt med 2 rum, slippa ha sängen mitt i allt.



Tänk om den dagen kommer att man flyttar till hus :)
Det här är huset som min syster, Patrik och Algot ska flytta till, mysigt :)



Inte nog med ett fint hus, en alldeles egen badbrygga finns också :)
Sommar, sommar!



Det är mycket flyttande nu! :)
Hoppas allt löser sig för dig också, Vickan, bor vi nära varann :) Hihi.

Kommentarer
Postat av: Anny

Jag är avundsjuk på er som ska flytta :P Vill också!

2009-04-03 @ 12:22:40
URL: http://maggiee.blogg.se/
Postat av: vixi

kommer bli as mysigt att bli långtifrånvarandragrannar ;)

2009-04-06 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0