Sköna söndag

Vaknade av att jag höll på att dö av värmeslag, verkligen jättekul att det är
varmt, men det blir så HIMLA varmt i min lägenhet. Mina fönster är nu ständigt öppna!
Men jag saknar verkligen att bo på landet när solen börjar komma, då va det bara att
gå ut och sätta sig en stund på altanen, nu har jag bara en gräsplätt mitt ibland alla
andras balkonger. Känner mig lite smått i centrum, inte alltid vad man känner för :)
Får se nu hur det kommer funka med sommarvärmen i mitt nya boende :)

Idag tog jag en sväng ut till landet, mycket skönare att vara här med solen :)
Va dessutom lite extra huslig och bakade en chokladkaka m apelsinsmak som jag
tog med :) Mums!



   
Förkläde på och vips så fixa jag en kaka :)


Förut idag tog jag och Ellinor en sväng till Shape. Första kommentaren hon fäller är:
"Jag förstår varför du är här och handlar så mycket", jag fatta ingenting förräns jag slänger en
blick mot kassan. Där står ju något trevligt att vila ögonen på :) Inget som jag sett tidigare på Shape,
oftast är det äldre kvinnor som jobbar, men nu hade dom fått tag i något snyggt dragplåster :D
Sammanfattning från shape, snygga saker-snygga expediter! :) Hihi.
Jag har handlat många snygga saker därifrån den här veckan, allt är redan nerpackat och klart!
Dagens köp blev en kastrull, efter fredagens ris-incident var det mer än nödvändigt :S
Just nu har dom dessutom 30% på allt!

Nu ska jag spendera min första natt i Skenäs, ska bli spännande och se hur stället ser
ut med möbler. (Ellinor var lite skraj för att sova ensam andra natten i huset) Då får man ju ställa upp! :)

Kommentarer
Postat av: Anny

Haha, jaha, det är därför du är där och handlar så mycket ;) Tycker det är en jättebra orsak :)

2009-04-19 @ 20:53:14
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0