Rosa,grått och vitt

Mitt nya sovrum kommer att gå i rosa, grått och vitt. Om det blir som jag tänkt mig vill säga.
Men jag är lite tveksam till lampan jag köpte i söndags, den kanske blir för stor att ha på
nattduksbordet? Hmm. Finns ju en storlek mindre, men tyckte att det kunde va snyggt med en stor.

KNUBBIG Bordslampa
Vi får se helt enkelt, man brukar alltid få plocka om och ändra några gånger innan man blir nöjd :)

Idag kom jag på ett nytt målar-projekt, förra flytten hade jag klädkammaren, nu funderar jag på
att måla om min byrå. Om jag gör den vit passar den in bättre i sovrummet! :)
Jag vill bara ha allt på plats nu och jag vill att lägenheten ska va i toppskick (vilket den inte är nu :S),
jag är typ aldrig hemma hos mig längre, det är dammigt och fullt med kartonger.
Så igår kväll rymde jag hem till mamma och pappa :) Slippa se röran ett tag.
Imorrn tar jag med mig mamma för besiktning av min nya lägenhet. Har skrivit ett halvt A4 med saker
som behöver fixas. Känner mig lite kräsen, men jag vill inte bo bland massa saker som är trasigt,
är man hyresgäst så är man!

Nu ska jag betala min sista hyra från Hagagatan, och min första hyra på Dagsbergsvägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0