Mariestad

Det var där jag spenderade min helg, i Mariestad! :)
En riktig mys-stad, litet och alla känner alla, men ändå bra.
En liten rolig grej va att området där vi firade Patrik såg precis ut som Wisteria Lane,
ni vet gatan i Desperate Housewifes! :)

På kvällen testade jag även på utelivet. Det blev att gå till Statt (stadshotellet) :)
Helt klart godkänt, mycket folk faktiskt, bara så skönt att se lite annat :D
Vi röjde ordentligt på dansgolvet!
Kvällen slutade tidigare än vanligt, redan kl 3 låg man i sängen.

Resan hem dagen efter var jag död! Sov i stort sett hela vägen :)
Skön helg, bara segt att va tillbaka på jobbet denna måndag.

Nu i helgen blir det förhoppningsvis flytt! Äntligen :D

DSC00384.JPG
Jag och 25-åringen lyckades hamna på vimmelbild! Jag med en Lennart i handen, hihi :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan ta med mig bullar och cigg och komma på inflyttningsfika :)

2009-04-28 @ 20:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0