Helgen

Har nu snart jobbat hela påskhelgen, utom påskdagen då förstås, Stängt :)
Lördagen blev det utgång, firade först Anna hos Tessans bror, som sedan joinade oss
med sina vänner, mycket trevligt! :D Besökte både Hugo och Palace (kors i taket) :) Jag har
inte varit där sen balen förra året :) Men det va helt okej, en liten snabb-visit.

Igår va jag helt död, trodde att jag skulle orka att gå upp vid 9, men slutade bara med
att jag somnade i soffan istället :P Sen blev det påskmys ute på landet. Invigde grillen
för första gången i år. :)


Idag är det Annas riktiga födelsedag!
Ja må hon leva, ja må hon leva!
Stort Grattis på 20-årsdagen, Pussunge! :D


Kommentarer
Postat av: anny

Tack sötis! (och tack för att du igen la ut den där hemska bilden :P)

2009-04-13 @ 22:23:42
URL: http://maggiee.blogg.se/
Postat av: Johanna

aha kul, den har inte jag fått:S

jaa riktigt gött att den äntligen är klar!:D

2009-04-14 @ 08:13:45
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0