Chilli

Jag gillar nya butiken som öppnat i Domino, Chilli.
Riktigt snygga grejor och mycket bra priser :) Köpte med mej 3 snygga ljuslyktor
i form av stora vinglas i "tripp, trapp, trull" modell :)
Dom bara måste passa in nånstans i nya lyan, annars har jag inte velat
köpa på mig för mycket innan, måste ju se hur det passar först!
Men detta första köp på Chilli lär inte bli det sista :)


Chilli

Påminner lite om Shape tycker jag.


Jag köpte även ett par av de där skorna jag la in igår, blev dom bruna från Skopunkten :)
Brukar inte vilja handla där egentligen, skorna håller ju max en vecka, men dom va fina, så vadå!
Dessutom får man 50% på det andra paret man köper så jag passade på att ta ett par till :)


Blev då 2 par för endast 450 kr! Som hittat :)

Kommentarer
Postat av: Magda

Jag var oxå inne en sväng på Chilli, tyvärr blev jag lite besviken för personalen var så himla otrevlig! Men de kanske bättrar sig...

2009-04-09 @ 20:50:13
URL: http://akerbystorgard.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha ja va inne där idag och köpte de svarta skorna!knasigt det kan bli! Ses vi på lördag?

2009-04-09 @ 22:14:16
URL: http://jessicahietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0