Äntligen

Har sett fram emot detta, imorrn är det dags.
IKEA here we come :)

Nu är flytten riktigt nära, besiktning av min nya lägenhet blir på valborg fick
jag reda på idag :) O nu ska ju kanske Victor hyra min etta sista månaden,
kanske slipper denna feta hyra som jag räknat med :)
Känns som att den här lediga dagen verkligen behövdes, tack Vickan!
Nu har jag lite mer klarhet i allt med min flytt.

Nu ska jag gå hem och kolla alla kartonger som mamma och pappa
tog med till mej, det är såå rörigt hemma nu, men det får det väl va när man
flyttar om typ 2 veckor :)

Good Night!

Kommentarer
Postat av: Anny

jag är sååå avundsjuk på din lägenhet :(

2009-04-15 @ 23:16:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0