Vad är det för bransch man jobbar i?

Så trött på chefer just nu.
Fick första lönen idag och det blev inte riktigt som jag
tänkt mej. Har man sagt en sak först får man väl hålla det, eller?
Bra att man säger till innan man ändrar på saker.

Det blir att leva fattigt denna månad,
annars blir det svårt att betala hyran.
Hoppas inte att det håller på såhär sen,
så att jag står utan pengar nån månad.
Då blir inte min lägenhet nån långvarig grej...

Blev iaf att köpa mig ett par stövlar till hösten som närmar sig!
Får väl glädja mej åt dom ett tag nu :)

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag blir lite orolig nu:/

2008-09-10 @ 20:44:23
URL: http://viktoriaaa.webblogg.se/
Postat av: totte

är det problem med lönen? så lam:/ hoppas det löser sig puss o kram

2008-09-10 @ 22:11:20
Postat av: Anonym

är det problem med lönen? så lamt:/ hoppas det löser sig puss o kram

2008-09-10 @ 22:12:03
Postat av: palm

aeee nu igen :S träligt!

2008-09-10 @ 22:46:51
Postat av: Johanna

Segt med lönen:/ Jag fick ingen lön på 1½ månad, inte ens fått den nu!



Hoppas allt är bra med dig

2008-09-11 @ 15:29:21
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0