Stan runt

Har uträttat en hel del ärenden runt om i Norrköping idag.

Va först på Jysk där jag la undan ett fint köksbord m. tillhörande stolar,
blir att hämta det imorrn :) Fick även med mej ett par örngott därifrån.

Sen åkte jag till ÖB och köpte nya bestick

Vet inte om ÖB är första stället man åker till
för att handla bestick, men jag hitta det iaf!

När magen börja bli hungrig åkte jag till syrran för
att snylta lite mackor och för att hämta lite fler flyttkartonger :)


Sist men inte minst så sprang jag på en underbar tavla!
Blev kär direkt, tänkte att nånstans i lägenheten måste den bli snygg :D

Fick dessutom 10% rabatt tack vare att mamma jobbar bredvid
är ju alltid nåt :)

Det blev faktiskt lite klädköp också, såå onödigt men ändå lika roligt.
          
Svårt att låta bli när det är rea!


Jag hann också med att hälsa på modeklipparna,
där tyckte Tessan och Vickan att jag skulle skaffa en
lila mössa som dom tittat ut, men vi får väl se hur det blir!

Ledig imorrn igen, så skönt!
Sen är det löning på onsdag, ännu skönare!

O nu blir det film, Wanted tror jag den hette :)

Good Night!

Kommentarer
Postat av: tesseli

gud så fint :D skönt att va ledig då :) vi höres kanske imorn, runt lunch ;)

2008-09-08 @ 21:29:40
URL: http://ottossun.blogg.se/
Postat av: Vixi

Fina grejer söto, ses på jobbet på FREDAG;D

2008-09-09 @ 14:01:30
URL: http://viktoriaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0