Städning

Det är en väääldigt viktigt sak, har man fått lära sig idag.
Städar man inte kan ju dessa andra stackare bli utbrända,
och det vill vi ju inte! Vad skulle vi göra utan er som städar :)
Vi måste helt enkelt få in rutinerna!

Annars en skön dag. Lugnt. Går o smålängtar lite tills imorrn :D

Va förbi hos syster idag med, magen är så stor nu, hihi.
Det är beräknat tills imorrn, men vi får väl se när den har tänkt komma.
Måste bara säga, Patrik, rakningen blev mycket lyckad denna gång. 
Snyggt! :D
Jag bjöd ju in mej själv. Himla bra. Blev bjuden på snittar och sen
slog jag dom alla i Buzz. Så jag va rätt nöjd när jag åkte hem :)

Nu blir det att packa lite tills imorrrn, inte bara en pryl som ska med.

Ha en mysig fredag och helg! :)


Ska vi ha kul eller ? :D


Kommentarer
Postat av: palm

amen du vet hur de är för en livs njutare :D haha mindre rolig lördag söndag dock =P men men ni kommer iaf inte ha lika kul utan moi =D

2008-09-20 @ 00:22:41
URL: http://palms.blogg.se/
Postat av: vixi

snygg bild haha ;)

2008-09-20 @ 17:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0