IKEA

Så va den heldan på Ikea avklarad.
Sitter nu helt slut i ett fullpackat gästrum.
Insåg att det inte gick att ha alla kartonger i mitt rum :)




Vad fick man med sig hem då?
Tallrikar, sängbord, köksgrejor (man tänker inte på hur mkt grejor det är)
lampor, speglar.. Ja det blev en hel del saker!
O nu har jag kollat igenom en massa grejor vi hade här hemma,
gamla grejor från typ morfar och så. Hittade några riktigt
snygga koppar faktiskt! :) Men dom packades ner direkt,
så vill ni se dom är det bara att komma på en fika sen :D

Det blev även klart med besiktningen av lägenheten idag.
Den 25 september blir det att kolla läget och få nycklar :)

Får bli att ta det lite lugnare imorrn tror jag!

En annan grej också, min syrras kille skrämde upp mig rejält
idag. Vi går ju alla bara o väntar på det samtalet, att bebisen är på väg!
Så mitt hjärta höll på att stanna när han ringde mig. Så visade det
sig att han bara ville ha vägbeskrivning. Tanken slog mig då att en
väldigt stor förändring är nära nu, riktigt nära... Så läskigt, men väldigt kul :)
Undra vad det blir? :D

Kommentarer
Postat av: Anny

Jag vet, monkey är faktiskt bäst :P

Jo, lördag blir ju askul! Måste bara hitta nånstans för förfest.. Håller på att kolla upp det nu :) Synd att inte du har hunnit flytta till egen lägenhet, haha :P

2008-09-16 @ 20:05:14
URL: http://maggiee.blogg.se/
Postat av: Kusinvitamin :D

Ja jag hoppas verkligen att jag får komma hem och fika hos dig :D

2008-09-16 @ 21:33:31
URL: http://sandraaw.blogspot.com
Postat av: palm

IKEA va kul :D

2008-09-17 @ 00:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0