Händelserik dag

Dagen började tidigare än vanligt.
Vi skulle besikta lägenheten kl 8.30.
Det gick bra, allt såg fräscht ut,
o nu är nycklar och namn på dörren klart!
Fattas bara att jag ska dit med alla saker :)
Längtar, längtar!

På jobbet hände två ovanliga saker.
Först kommer det in en kund och frågar
speciellt efter mig. Min första tanke va självklart
att hon ville klaga på nåt.
Men nej då, hon hade klippt sig hos mig på Polisongen
och "ingen annan hade nånsin klippt henne såå bra" (Hon är 85 år)
Ja, där steg ju självförtroendet några snäpp :D
Så fick man en ny spec-kund!

Nummer två va att det började brinna i gallerian idag.
Snacka om att man är nonchalant när ett brandlarm går.
Man bara, men åhh måste vi gå ut!
Har man varit på för många brandövningar tro? :)
Men det va inget allvarligt så vi kunde fortsätta igen efter en stund.
Dessutom fick man en trevlig titt på en mycket het brandman! haha :D

Bra dag helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: tess

nämen oj då :D hhihiih

va faktiskt kul med brandlarmet,alla typ sket i det först :P

2008-09-25 @ 20:59:58
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0