Träningsvärk

Okej, cykling har något negativt.
Träningsvärk i rumpan!
Får se det som att man får en väl-fitad rumpa ;) hihi.

Så blev man fotad imorse.
Jobbet ska ha bilder på oss till hemsidan och salongen.
Jag brukar inte vara jättebesvärlig när det gäller att ta kort,
men usch, har aldrig blivit så missnöjd.
Trött, rufsig i håret och bara allmänt ur fokus känner jag :S
Men, men. Det är ju bara halva Norrköping som ser dom där korten
när man hänger och dinglar i skyltfönstret, inte så farligt :)


Slutligen, en uppmaning till The Standers,
ha inte fööör kul utan mig på lördag, okej? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan aaaaaaldrig bli samma utan dig, men kul hoppas jag vi har :D du med (A)

2008-10-24 @ 23:42:57
Postat av: Anny

Kommer sakna dig :)

2008-10-25 @ 11:33:44
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0