Sjuk städning

Hemma från jobbet idag.
Känns inte så kul, men när hostan inte
ger sig, känns det heller inte så kul att jobba.
Inte för mig och framförallt inte för kunderna!

Däremot satsade jag på en ordentlig genom-städning
av lägenheten. Välbehövligt! Jag har dammsugit, torkat golv,
dammat, skrubbat hela badrummet och bytt lakan i sängen!
Men kände efteråt, när jag däckade i soffan,
att jag kanske skulle ha väntat.
Men ändå skönt att få det gjort! Så nu doftar det superfräscht
hemma hos mig, fritt fram för mig att bjuda hem folk igen :)

Nu är jag hemma hos mamma & pappa, känner att
mina besök här har blivit en liten vecko-rutin, skönt
att komma hem och bli lite ompysslad :D Det behöver man
lite extra när man är sjuk  :)

Det är verkligen många som är sjuka nu,
så passar på att säga, Krya på oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0