Krya på er!

Hoppas ni blir bättre tills imorrn, snorisar :)
Aldrig kul att va sjuk ju.

Jobb hela helgen, blir därför inget att dricka för
mig i helgen. Så upp till bevis om man har lika kul nykter! :D
Men det är ju Jessi's kväll. Grattis till dig!

Mysig fredag med tacokväll hos syrran.
Syskonkväll rättare sagt, bror med flickvän
är också med :)
Jag har sjungit massa "fina" barnvisor för den lilla
i gänget. Kul att nån uppskattar när man sjunger, hehe.
Favoriten va nog "En elefant balanserade..." 

Kommentarer
Postat av: cicci

Jag gillar faktiskt också när du sjuger men min favorit har pokahontas(elller hur det stavas)

2008-11-08 @ 19:56:28
URL: http://zibbiis.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0