Lugn kväll

Ska inte ut ikväll o känner mig väldigt nöjd över det :)
Har ju vart så sliten hela veckan, behöver nog ta igen mig!
Blir därför en lugn kväll på landet.
Hoppas ni får kul iallafall, tjejer! :D

Hade en kund idag som bara helt plötsligt: "Va duktig du är"
Så kul att få uppskattning ibland :)
Kände idag att jag verkligen gillar mitt jobb, skön känsla!
Att man har dom bästa arbetskamraterna gör ju bara saken bättre :)

Ska fixa naglarna på måndag, äntligen!
Så skönt att bara sätta sig o bli lite omhändertagen :)


Det här va ju inte igår direkt, typ 1:an tror jag :)
Still going strong! Har så kul när jag jobbar med er :D

Kommentarer
Postat av: vixi

hahaha vilken gammal bild:D

2008-12-14 @ 15:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0